klanttevredenheid

We willen graag dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Wat doen we goed, en wat kan volgens u beter?

Daarom voeren we klanttevredenheidsonderzoek uit, in samenwerking met KWH. KWH is een vereniging waar zo'n 150 woningcorporaties zoals Woonwaard lid van zijn. KWH doet onderzoek en vraagt huurders o.a. naar hun mening over de dienstverlening van hun woningcorporatie.

We gebruiken de resultaten van die onderzoeken om richting te geven aan ons beleid of dat zo nodig bij te stellen.

We kunnen niet altijd aan al uw wensen voldoen. De resultaten van de onderzoeken onder huurders zijn voor Woonwaard erg waardevol. Zo krijgen we een goed beeld van wat er speelt en wat u belangrijk vindt.

Uw mening telt!

Wat vindt u belangrijk? Laat het ons weten via het contactformulier en neem deel aan ons online klantpanel

De meting van KWH

KWH voert voor ons het hele jaar een aantal standaard onderzoeken uit.

Dat doen ze bij:

  • het betrekken of verlaten van een woning
  • de afhandeling van een reparatieverzoek
  • groot- of planmatig onderhoud 
  • renovatie projecten 
  • de oplevering van nieuwbouw woningen

Daarnaast voert KWH ook weleens eenmalige onderzoeken voor ons uit, zoals het meten van de woonbeleving of een lezersonderzoek over ons bewonersblad. KWH meet aan de hand van online vragenlijsten.

Als de vragenlijsten te weinig reacties opleveren dan kan het zijn dat KWH onze huurders belt om te vragen of zij mee willen doen aan een onderzoek. Dat doen zij uit naam van Woonwaard. 

U kunt zich afmelden voor het bellen door KWH door uzelf in te schrijven in het MOA-onderzoekfilter. Wilt u meer informatie over het bellen door marktonderzoeksbureau's of wilt u zich afmelden, kijk dan op de website van Consuwijzer.

Als u een vragenlijst heeft ingevuld en afgerond dan ontvangt u gedurende 3 maanden daarna geen vragenlijst van ons. 

zoeken