Onze dienstverlening gaat door

Publicatiedatum: 23-03-2020

In deze uitzonderlijke situatie doet Woonwaard er alles aan om de dienstverlening zo normaal mogelijk door te laten gaan. De genomen maatregelen zijn inmiddels doorgevoerd en gewend.  

Wat kunt u van ons verwachten de komende tijd?

Reparaties

Vooralsnog nemen we reparatieverzoeken zoveel mogelijk aan. We zijn daarbij wel extra voorzichtig. We vragen vooraf naar uw gezondheid, we geven geen hand, we houden afstand en wassen regelmatig onze handen.

Verhuringen

Huurcontracten gaan door met minimaal contact. We zorgen ervoor dat voor de vertrekkende huurder en toekomstige huurder de meeste zaken telefonisch, digitaal en per mail geregeld worden.

Zo wordt bijvoorbeeld voorafgaand aan het tekenen van het huurcontract telefonisch contact opgenomen met de nieuwe huurder om alles door te spreken. Volg deze instructies van de adviseur goed op.

Alleen de noodzakelijke personen komen naar de woning en houden 1,5 m afstand. Het huurcontract wordt in de keuken klaargelegd. Terwijl de toekomstige huurder in de woning is om de stukken te ondertekenen wacht de adviseur buiten.

Zo proberen we alles door te laten gaan en kunnen we nieuwe huurders verwelkomen in hun nieuwe woning.

Vragen aan Woonwaard

Wij begrijpen dat u vragen heeft. Neem gerust contact met ons op!

Ondanks dat onze balie gesloten is zijn wij nog steeds elke werkdag van 08.00 uur tot 16.30 uur bereikbaar. U kunt ons bellen op (072) 527 6 527. Of mail ons via infowoonwaardnl.

Houd onze website en social media in de gaten voor het laatste nieuws.

Bekijk al onze voorzorgsmaatregelen en afspraken op de overzichtspagina Coronacrisis

 

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden