Terug

Reparatieverzoek

Met wie neemt u rechtstreeks contact op om uw melding te doen?

CV- en warmwaterreparaties, glas- en liftreparaties kunt u direct aanvragen bij het bedrijf dat voor Woonwaard die reparaties uitvoert:

  • Centrale verwarming en warmwaterstoringen: zie het telefoonnummer op de sticker op uw cv-ketel.
  • Glasschade: neem contact op met Glastotaal Beheer via het gratis nummer 0800-45 27 234. 
  • Lift in storing of defect: neem contact op met MO2 via het gratis nummer 0800-8600 860.
  • Meldingen over schoonmaak in uw woongebouw geeft u per e-mail door aan: schoonwoonwaardnl
  • Meldingen over het groenonderhoud bij uw woongebouw geeft u door aan: Uw aanspreekpunt in de buurt 


Spoed?

In geval van spoed (brandschade, gaslekkage, elektrastoring, gesprongen waterleiding) zijn wij 24 uur per dag voor u bereikbaar op (072) 527 6 527.
Als het gaat om glasschade, uw cv installatie of een liftstoring kunt u ook voor spoed rechtstreeks bellen met het bedrijf dat de reparatie uitvoert. 


Welke reparaties voert Woonwaard voor u uit?

Als huurder bent u verantwoordelijk voor de meeste onderhoudsklussen in uw woning. Woonwaard is verantwoordelijk voor de meeste werkzaamheden aan de buitenkant van uw woning.
Kijk eerst in het overzicht van het Onderhouds-ABC. Hierin staat wie verantwoordelijk is voor reparaties en onderhoud en welke reparaties onder het Abonnement Huurderonderhoud (AH) vallen.

Valt uw reparatie onder de verantwoordelijkheid van Woonwaard of onder het AH? Via Mijn Woonwaard kunt u uw reperatieverzoek indienen en direct een afspraak inplannen.

 

Veelgestelde vragen over het Abonnement Huurdersonderhoud (AH)

Veelgestelde vragen over reparaties

Onderhoudsklusjes

U kunt eenvoudige klusjes zelf uitvoeren in uw woning.
Deze instructiefilmpjes helpen u daarbij:

Bekijk alle video's van Woonwaard op ons
YouTube kanaal